Garanti ve İade Şartları - Bursa Kumaş - Modanın kalbi burada atıyor! En özel parçalar en uygun fiyatlarla. Şimdi keşfedin!
Garanti ve İade Şartları

GARANTİ VE İADE ŞARTLARI

1. Garanti Şartları

  • Bursa Kumaş, satışa sunduğu tüm ürünlerin kaliteli ve sağlam olduğuna garanti verir. Ürünler, üretici firma tarafından belirlenen kalite standartlarına uygun olarak satılmaktadır.
  • Ürünlerde üretim hatası bulunması durumunda, Bursa Kumaş müşterisine garanti kapsamındaki hizmetleri sunar. Bu tür durumlarda, ürünün iade ya da değişim işlemi yapılabilir.
  • Garanti süresi, ürünlerin türüne bağlı olarak değişebilir. Garanti süresi ürünle birlikte sağlanan garanti belgesinde belirtilmiştir.
  • Garanti, yalnızca üretim hatalarını kapsar. Kullanıcı hatalarından kaynaklanan hasarlar garanti kapsamına girmez.

2. İade ve Değişim
2.1. İade Şartları

  • Müşteri, aldığı ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 gün içinde, Bursa Kumaş ile iletişime geçerek iade talebinde bulunabilir. İade edilen ürünlerin kullanılmamış, orijinal ambalajında ve etiketleriyle birlikte olması gerekmektedir.
  • İade edilen ürünün kargo ücreti, ürünün hatalı olmasından kaynaklanıyorsa Bursa Kumaş tarafından karşılanacaktır. Ancak, müşteri ürünü sadece beğenmediği için iade ediyorsa, iade kargo ücreti müşteri tarafından ödenmelidir.
  • İade talebinde bulunabilmek için, ürünün Bursa Kumaş internet sitesindeki satın alma işlemiyle bağlantılı olması gerekmektedir.

2.2. Değişim Şartları

  • Alıcı, satın aldığı ürünün ölçü, renk ya da başka bir özelliği ile ilgili olarak değişim talep edebilir. Değişim, yalnızca ürün kullanılmamış ve orijinal halinde iade edilirse yapılabilir.
  • Değişim talepleri, ürüne ait orijinal fatura ve garanti belgesi ile yapılmalıdır.
  • Ürün değişimi, aynı ürünle ya da müşterinin talep ettiği benzer ürünle yapılabilir.
  • Değişim süresi, teslimat tarihinden itibaren 7 gün olarak belirlenmiştir.
  • Değişim işlemi gerçekleştirilirken, Bursa Kumaş tarafından belirtilen şartlara uyulması gerekmektedir.

3. İade ve Değişim Süreci

  • İade veya değişim işlemi için Bursa Kumaş müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi gerekmektedir. Müşteri, telefon veya e-posta aracılığıyla iade ve değişim talebini bildirebilir.
  • İade edilen ürün, Bursa Kumaş'ın kalite kontrolünden geçtikten sonra, müşteri talebine uygun olarak geri ödeme yapılır ya da değişim gerçekleştirilir.

4. İade Edilemeyen Ürünler

  • Kullanılmış, yıkandıktan sonra geri gönderilen, etiketleri çıkarılmış veya ambalajı açılmış ürünler, hijyenik nedenlerle iade edilemez.
  • Ayrıca, özel üretim veya kişiye özel olarak yapılmış ürünler de iade kapsamında yer almaz.

5. Ürün Hataları

  • Üründe bir hata olduğunu düşündüğünüzde, müşteri hizmetlerine başvurarak ürünün durumu hakkında bilgi alabilirsiniz. Ürün, üretici hatasından dolayı tedarik edilen ürünü iade veya değişim kapsamında yapılabilir.

6. Garanti Kapsamı Dışında Kalan Durumlar

  • Ürünün hatalı bir şekilde kullanımından kaynaklanan zararlar garanti kapsamında değildir.
  • Ürünün doğal aşınması veya normal kullanımda oluşan yıpranma da garanti kapsamı dışında kalır.

7. Yasal Haklar

  • İade ve garanti süreçleri, Türk Ticaret Kanunu ve Tüketici Hakları Kanunu'na uygun olarak yapılacaktır. Müşterinin yasal hakları her zaman korunmaktadır.

Bursa Kumaş, müşteri memnuniyetini ön planda tutarak, iade ve garanti süreçlerini en hızlı şekilde çözmeyi hedefler. Müşterilerin ürünle ilgili yaşadığı her türlü olumsuz durumda bu şartlar doğrultusunda destek alması sağlanır.